|
|
|
|---|---|
| Hej har en bmw 740 iA -94 nya karossen jag tänkte sälja har gått 33k mil och är i väldigt bra skick! vinrödmetallic svart skinn är väl det mesta i utrustning utom navi! nyrenoverad ac 18" sänkt vita blinkers mm finns ett par repor på bagagen och skorrar i en katalysator och en abs givare är glapp! vad kan jag få för den om jag vill sälja den snabbt? måste ha kombi :( servicebok finns och skattad o besiktigad till juni! import -97 Mvh Anders | |
|
35900? Jag ska inte dra en seg historia varför det nu börjar kännas som att äldre V8 vagnar börjar kännas lite kalla,speciellt om de dessutom gått långt+"har lite fix" som det brukar heta..tyvärr. Säkert en alldeles förträfflig bil,men som sagt>>>Svårsåld tror jag,OM man inte sätter ett väldigt lågt pris.. Iaf om man vill "ha bort den" snabbt. OBS! Ta inte min värdering så hårt,finns säkert andra som höjer den till skyarna :) Men sätt ut den för det pris DU vill ha..såklart,jag försöker bara att känna/märka vad som idag är i "luften" på marknaden. Mvh Janne. |
|
| 30-35. Fick nyligen 63 för en fullt fungerande 735 -98 17000 mil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.