|
|
|
|---|---|
|
Finns här hos Teknikens värld: Länk Min blogg: Länk Lite humor: Länk | |
| Vill ha :) | |
| Nej men fy fan! Varför sedan? M3 ska vara Coupé! Men visst.. hade inte tackat nej..=) Om jag nu skulle köpa mig en M sedan så hade jag nog köpt M5 E60in.. | |
| Varför ska den vara coupé? Mer sleeper-mässigt med sedan. | |
| Ja jo det är sant att den ser sleeper ut men M3 har alltid vart en sport bil för mig.. Ser bättre ut i Coupé utförande..;) | |
| Länk här kommer en video på bilen... den ser faktist riktigt riktigt bra ut... vill ha :D | |
| E46Hamann, man kan ha lite olika uppfattningar om vad som är sport. För min del handlar det till mer än 95 % om köregenskaper. Dessutom tycker jag inte M3 i något utförande, varken idag eller tidigare, ser direkt jättesportig ut. | |
| Nockenwelle, Hehe.. Jag skriver vad JAG tycker..=) Alla vi har olika tycken och smak..=) | |
|
Bring on M3 Touring! Så skall jag fundera på att använda mina porsche besparingar på annat håll :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Ja, en M3 Touring vore ännu mer sleeper-aktigt. wendtan, BTW, jag var på banträff med Turbo Performance Club på Gelleråsen förra helgen. Volvo-ägarna hade trimmat duktigt. Tyvärr såg jag inga S40 eller V50. |
|
|
De finns några ganska preppade V50/S40 bilar med faktiskt, steg3 + chassiuppdateringar. Men jag känner inga direkta ambitioner utöver steg1 + en Porsche då :) Tittar lite åt 335Ti hållet med, har dock bara hunnit med att prova en sedan och en coupe. Öppna sinnen helt enkelt :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
M3 Touring ser vi fram emot! Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
E46Hamann : Men sen så skulle ju M3 alltid var a6 cylindrig. Tiderna färändras mannen :-p |
|
|
Oggyone: Hehe.. jaa du, precis..=) Vad är det för nån värld vi lever i..=P Bli inte förvånad ifall bmw sätter in nån 12a i nån av M-bilarna snart..;) hehe |
|
| LÄCKER som f____n.Inget jagsäger nej till.Ha det gött... | |
| här kommer en promovideo på nya m3 sedan Länk ser faktist väldigt väldigt bra ut .. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.