|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Steffe |
Ja träffen verkar ha varit riktigt bra. Synd att jag inte han medverka. Vi får göra detta till en tradition! BMW Sport Club + BMWCS/Syd + Knutstorp = SANT! |
|
Stefan: Det var du som sa det :) Andersw: Mer bilder kommer på bmwsc.com snart. |
|
|
Wow, här var det glada miner!! Hade också skitskoj, kul att det blev så bra uppslutning. Tror att det var närmare 90 bilar eller så. Dino och ni andra som missade detta, håll koll på BMW klubbarnas hemsidor (eller gå med i BMWSC om det är bana ni vi åt). Jag måste också säga att jag är lite förvånad över att inte Audisarna var snabbare. Fast man ska ju komma ihåg att det är till väldigt stor del föraren som avgör hur fort det går när man börjar ligga på gränsen. Och Audi Clucsport är nybildad så grabbarna har kanske inte blivit riktigt varma i kläderna ännu. !a September blir det revanshläge på Kinnekulle. Bästa motståndet jag hade var en 370 hästars UrQuattro med en gasglad kille bakom ratten ;-) Intressant bara att en 3.0 M3 hängde med så bra på rakan..... Javisst grabbar, det var bara på rakan han hade lite övertag ;-) Anders W, Var det du som hade röd ratt? I så fall han det vara läge att haka på en förarkurs och börja köra på allvar. Jag har lite bilder också. Hör av dig om du är intresserad. De som kan, kör. De andra putsar.... |
|
|
Japp!! De var jag som hade röd ratt =) Kolla din mail Vince!! A M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.