AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.478

Tygmattor med M logga

32
645
328CIA
330 iAT //M -02
Verkar ha mycket bra grejor

Länk

Daniel

Länk
lob
Har precis beställt mattaor med M-logga från GT Racers, Mira Loma, California till min 530 iM E39. Priset för fyra mattor + matta över kardantunneln bak blev 637 kr inkl frakt (99.99 dollar) Då är det bara att vänta då

Länk
Mr
236
Mr.C
530iA M-Paket 02
Lob:

har du en länk till firman, låter klart intressant samt bra pris!
Hör gärna av dig när du fått mattorna.
Tu
61
Tune
330 CI - 04
Hejsan,blev sugen på mattor till min m3,men har alldrig handlat på det här viset förut,lämnar man ut kontonummer ?.riskfritt ?
dollarn är ju klart låg iallafall. hör gärna av er sen.

mvh. Tony.
lob
Kan inte hitta deras url. Gör så här: gå in på www.ebay.com. Gå in i sökfältet överst på sidan och skriv: floor mats bmw e39

Då ska du få upp en massa olika mattor.

Sen är det bara att välja den produkt du vill ha och klicka dig vidare genom beställningsformuläret.

Jag betalade med kort via Pay Pal som är ett säkert sätt men för att vara på den säkra sidan använder jag ett konto där jag aldrig har mycket pengar.

Lycka till

Länk
no
117
nojas
M3E30 -90
325- 94
Tune:
Jag handlar nästan 90% av alla mina delar till bilen via nätet från såväl usa som tyskland. Det funkar utmätkt & jag har aldrig haft problem med betalningar på något vis om det så är med mitt kreditkort eller via paypal.
lob
fick mina mattor den 16/10. Sex dagar efter beställningen från GT Racer, Californien- Fräscha, snygga, bra passform och snabb leverans. Köp rekomenderas

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.