|
|
|
|---|---|
|
Här har du lite lektyr, passar dej som uppskattar skadeglädje precis som jag =P Var ute en sväng o glänste i min fina räcer, o rätt var det var så small det till, nästan så jag trodde jag kört på en spikmatta eller något.. Fortsatte färden o märkte ingenting speciellt, men ville ändå försäkra mej om vad detta kunde ha varit, så jag började rulla hemmåt. Kikade runt på det mesta, men kunde inte komma på något. Så jag satte mej i mitt fina skinn säte o beundrade min fina instrumentpanel som jag fått igång alla lysen på, o fick se till min förvåning att soppamätaren stod på hundra liter! Va i.. tänkte gå in o höra med regeringen om hon hade fått löneförhöjning eller något, men så tänds plötsligt varningslampan om att soppan snart är slut.. Hmm.. Uppgiven tänkte jag att det nu blivit något glapp i någon kontakt eller dyl, så bort med ratten o ut med huset, o nej allt fint o stiften lika fina som för några dagar sen då jag gjorde dom rena... TRÅKIGT! Bak i bagaget o brottas med en hiskelig baslåda samtidigt som jag muttrar loss luckan till soppagivaren. Efter svordomar o ett par svett droppar så hade jag fått loss kontaktstycket o sprutat el rent i kontakten, men utan framgång! SUCK! på igen o muttra ur hela armaturen som för övrigt har dom mest jä*la rostiga m6 bult/muttrarna i hela världen, lyckas vrida av två stycken, den sista muttern fastnar i hylsan... GUD! ! ! Spärrskaftet flög en bra bit.. Av någon anledning, mitt i frustrationen sätter jag mej ner surar o tar en kik på tanken... Det gjorde mej inte gladare kan jag lungt påstå!!!!! *** Länk *** Betrakta den raka linjen på kortet, det är en av "REMMARNA" som håller tanken. Så nu sitter man med en tank platt som en squash, en tankgivararmatur som lär se ut som snor.. Gör mej en tjänst mina vänner, kolla att avluftningen fungerar på era bilar. Den dä Lala på Fåröen ä int som all andre, fö hon knull me rake bejn! | |
|
HAr du bytt tanklock nyligen? Avluftningen sitter i locket. Ta tryckluft och tryck ut tanken igen... |
|
| Äsch. Den blir ju billigare att tanka full nu! ;) | |
|
Jag vet, tänkte jag skulle göra det, tyvärr så lär tankgivararmaturen vara mosad då.. Hoppas bara att det funkar, är lite rädd o blåsa packningar i pumpen.. Nej tanklocket är inte bytt men lär bevisligen behöva bytas.. Den dä Lala på Fåröen ä int som all andre, fö hon knull me rake bejn! |
|
| Hah hade ingen aning om att det där kunde hända. Du kanske körde på en sten trots allt :P | |
|
Nix, inte på asfaltsväg.. Den dä Lala på Fåröen ä int som all andre, fö hon knull me rake bejn! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.