|
|
|
|---|---|
|
Länk ja har sett dom på två 528or o tycker dome riktigt fina ser konstiga ut på denna bilden tycker ja men de e splitfälgar iallafall eller de ser ut som de.dom verkar vara väldigt ovanliga ja skulle vilja ha tag i såna till min m3a mvh gabbe | |
|
Tycker det ser ut som bilen på bilden har BMW originalfälgar, Style 42 Länk /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
helt korrekt, det är en bmw orginalfälg, en BBS modell. /mvh jocke |
|
|
Har dem på min 325 om du vill se hur de ser ut på en 3-serie, dock helt original och inget m3-kit på den. Bilden: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
| ser nice ut jo jag visste att de e original fälgar men vet ni var man kan hitta såna ? beggagnat verkar svårt nya kostar dom väl hur mycke som helst då de e bbs:( | |
|
Kolla här Länk /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
Denna fälg finns ju till ett antal olika modeller men det trista är att till 3-serien så blir fälgbanan väldigt tunn pga högre ET. 3-serien Länk 5-serien Länk En av mina favoritfälgar. Har dessa i 18" på min 530. ___ //Ulf |
|
| fan va tråkigt att dom blir smalare de e ju just den kanten ja e sugen på de e e så snyggt med bred polerad kant | |
|
Hör inte till saken, men när ni diskuterar orginalfälgar är den här länken inte så tokig: Länk AE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.