|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Tar professional-spelaren brända mp3-skivor ? Om den gör det, kommer det upp spellistor o.s.v. på naviskärmen ? M.v.h. Kentx | |
|
Det beror på vilken cdväxlare du har, om du har den nya BM54 radion, och om du har brännt dina filer med ID3-tags... ///M BMW-dille är inte en lidenskap; det är en njutbar galenskap... |
|
|
Hej, Tänk dock på att man måste ha en ganska sen version av BM54 för att klara att visa mp3 information. Dock så har detta inget att göra med möjligheten att spela mp3 filer på skivor i sin cd-växlare. Även den nya cd-växlaren som kom kring 2005-2006 kan anslutas och fungera till den äldre radiomodulen (utan att visa textinformation dock / enbart låtnummer kommer upp istället för artist och namn). /Andy |
|
| Men inga av ovanstående klarar dock mp3 på dvd som du skrivit i din rubrik. | |
|
Det är inte fråga om en växlare, utan originalspelaren som tillhör professionalnavin. Beträffande ålder så är den inte tillverkad ännu. M.v.h. Kentx |
|
|
Okej, din fråga är med andra ord: Kan jag spela mp3 filer med navigatorläsaren (MK1-MK4)... NEJ! Denna kan enbart visa kartor, ej spela upp varesig bild eller ljud. /Andy |
|
|
Upps! Jag får visst lära mig att läsa ;) ///M |
|
|
Hej ! Beträffande hembrända DVD-skivor med MP3 i navigatorläsaren, så fungerar det alldeles ypperligt. Jag har tillgång till nästan 700 låtar på en skiva. Så du får nog revidera din uppfattning, Beolink. M.v.h. Kentx |
|
|
Nja, det är nog så att JAG också skall lära mig läsa: Jag antar att det gäller din 335a 2008 års modell? Tog för givet att det gällde din E39a 2001. Mitt svar gäller enbart E38, E39, E46 eller bilar baserade på samma arkitektur. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.