|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
produce1: Ja, det var 8x17 runt om. Dom satt på min 530 när jag köpte den Länk . Tycker det är en väldigt snygg fälgmodell men dom passar inte på en nyare E39 så jag bytte till 18" style 42 och sålde dom andra till en M3-E30-ägare i Norge. ___ //Ulf |
|
|
M635forever:Du har ingen länk på den 3,8an? Programmer:Tyckte dom gjorde sig grymt bra på den e39an faktiskt |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Har tyvärr inte sett bilder på denna...såg den i våras/sommras live, i närheten av där jag bor rätt ofta! MVH Patrik |
|
produce1: kör istället med dessa Länk som jag tycker passar bättre till bilen. Samma tillverkare och samma typ av fälg fast lite modernare. Style 5 tycker jag är klockren på i stort sett alla BMW från 2000 och tidigare... ___ //Ulf |
|
|
M635forever:Ha mig i åtanke om du skulle se ngn bild med svart centrum;)Ska fundera på momofälgarna lite:D programmer:Dom e oxå sjyssta skulle vilja ha såna fast kopiorna(y-rondell) då dom är rätt vanliga med 10tum bak samt 8,5fram. Samt helst 18tum skulle jag vilja ha. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Snygga på E34:an är även som brorsan har på sin M5:a... Mk motorsport. Länk MVH Patrik |
| Dom var inte dumma;) | |
|
Vad tror ni en uppsättning BBS style 5 2st 8x18 och 2 st 9x18 med polerad kant och nylackerat centrum kan vara värda? ///BMW - Was sonst! |
|
|
JohanE, jag sålde mina renoverade 4st. 8x17 med körbara däck för 13000. Det känns som om dina borde ligga betydligt högre. mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
Sålde en uppsättning 17-tum BBS Split 5 fälgar till E36 för snart 4 år sedan som följde med 328:an jag hade då. Fick 4000kr efter 4 månaders annonsering. Fälgarna var renoverade av förra ägaren och därför i perfekt skick. Två av däcken var nya, de andra två helt slut. Helt klart en av de segaste affärer jag varit med om alla kategorier, hade annonser ute i flera omgångar. Märkligt nog var responsen trots detta enorm i början, ett par stycken dök upp och sa att de skulle ha dem, men dök aldrig upp när affären väl skulle genomföras. Märkligt när det ändå rör sig om såpass små summor. |
|
|
Otur Kristoffer, jag behöver inte ens annonsera=) men så är det också 5/7serie Style 5 som verkar vara populära, köpte två omgånger 18" Style 5 på ebay.de, en med svart center & en original silver. Stephan |
|
|
Stephan: När du nu säger det så vill jag minnas att det faktiskt var väldigt många av spekulanterna som undrade om de också passade E39, så det stämmer nog att de är mer populära till denna modell än E36. Just Style 5 är kanske inte heller mitt förstahandsval till en svart E36 limmo, men de följde med i priset eftersom föregående ägare inte hade plats för dem (=ville inte ha besväret att bli av med dem :-) Annat var det när jag i fredags sålde en uppsättning fina vinterhjul till E46 med stjärneker 45 fälgar. Huggsexa var ett understatement för att beskriva intresset på den annonsen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.