|
|
|
|---|---|
|
Mycket snygg: Länk Länk Länk Det är väl egentligen första bilden man tydligt ser hur bilen ser ut på? Intressant att framstrålkastarna är såpass omdesignade Mvh, /Wille | |
wowwe |
Här är lite " riktiga # bilder. Länk Länk Länk Länk |
wowwe |
Länk Länk |
|
AMS: Länk Tycker att E92 front är grymt läckert på E90a... Min gamla pärla: Länk |
|
| den ser riktigt snygg ut.. lite mullig och vild.. vill se en lite sänkt och med lite smågodis :D .... tycker dock att coupen är snyggare | |
|
Väcker inget direkt habegär när man ser bilderna. Tycker nästan den ser fjollig och mesig ut. Förmodligen annorlunda när/om man ser den i verkligheten men just frontspoiler och bakkjol ser inte bra ut på bild. ///BMW - Was sonst! |
|
| såg nu att bakkjolen inte riktigt var lika aggresiv som coupens..desto mer man kollar på bilen desto mer vill man ha den :D ... skulle vilja ha en melbourne red begige inredninge och chromeline :D | |
|
Såg idag 2 st nya M3:or i gbg. En blå och en vit. Den vita var riktigt läcker. Men jag undrar vem den lyckligt lottade är som övningkörde i en sådan grym bil. Min Bil: Länk |
|
|
Yeah baby! Helt rätt väg att gå med fronten! E92 är ju hundra gånger snyggare än E90 i fronten så det här blir ju super! Man ska sikta på att vara bra! |
|
|
BMW återförsäljaren nära mig, hade fått hem en "titangrå" M3 igår. Var förbi igår och såg den en snabbis - Dansk reggad!!! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
... Glömde helt att skriva att den är brutal ! Såg den på IAA i Frankfurt i vit, men att få se den i riktigt dagsljus, i den färgen och de mörka fälgarna, väckte vissa "vill ha" känslor. BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| Titangrå bör väl vara spacegrå eller? | |
| är det någon här på forumet som tänker beställa en m3 sedan?? | |
wowwe |
Är små sugen men gilar fortvarande ej baken. Får se hur FL blir på E90. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.