|
|
|
|---|---|
| Hej. har precis köppt en bmw e30 318 93a. och överallt där jag kollar så finns det skivor fram till 90. är det samma skivor som på min 93a? | |
|
Det byggdes inga E30 coupe (2-dörrars) 93. Bara cab och touring. Har du en coupe från 93 så lär det vara en E36:a. |
|
| Det har aldrig funnits några e30 coupé över huvud taget, det närmaste en e30 coupé som byggts är den vanliga 2-dörrars sedanen. | |
|
Det konstiga är att det står coupé om E30 när man bläddrar i ETKn iaf. Angående bromsarna så bör du ha en E36a. |
|
| jag har en touring. och är säker på att det är en e30 :) men är det samma på alla årsmodeller. och olika moror altenativ?. | |
| Yes det är en e30 touring han har, 320:n han har är en e36 coupe så inga fler missförstånd sker.. | |
|
318i touring har ventilerade skivor 260*22 mm: Länk Vissa andra modeller av E30 har solida. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
haha, jag läste coupe till vänster men tänkte inte på att det stod 320 där och 318 i inlägget. Ber om ursäkt:) Samma som till 325i och 318is t.ex. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.