|
|
|
|---|---|
|
Har nyligen blivit ägare till en BMW efter många år med Mercedes och det känns bra, tycker jag. Jag har inga vinterhjul till bilen och har letat runt lite. Jag vet inte om jag får hänvisa till en annan sida så då får ni säga till i så fall. Jag har hittat däck och fälg på Blocket. Annonsen är inlagd i dag 18.07 i Kronoberg med BMW original och jag vet inte om dom passar min bil. Hur kan jag ta reda på detta? | |
|
Ett bra ställe att kolla BMW originalfälgar är BMW-treffs fälg katalog: Länk == It takes a lot of knowledge to really mess something up == |
|
|
Tjena och välkommen. Har precis oxå konverterat till BMW efter Mercedes, helst skulle man ha (minst) en av varje, så länge det är bakhjulsdrivet vill säga. Fälgarna på blocket verkar som de har suttit på en 5 serie, 3 serien å 5 serien har olika ET mått (hur långt ut fälgen "bygger"). Det är möjligt att det går att få dit dem med några spacers, är ju dock själv rätt ny på BMW området, så kan inte säga det med säkerhet. Enklast är nog att leta reda på några fälgar avsedda för 3 serien (E46, E36). Mvh |
|
|
Ok, tack |
|
|
välkommen harrikrishna, om du går in på PowerBörsen Delar säljes och gör en sökning på vinterdäck så kommer du att finna vad du söker. ///Mac |
|
|
Tack, det börjar lätta nu |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.