|
|
|
|---|---|
|
Min chef har köpt sig en helt ny 530D IX (eller vad den nu heter) med navi. Navi till den kostade 23tusen. Får man inte äns med en Navi skiva för dom pengarna??? Handlaren ska ha 3500:- för en skiva, verkar inte direkt rimligt... | |
| Det stämmer. | |
|
Ok då vet jag. Får leta billigare version åt han då ;) |
|
| patrik_Tq....Kolla din powerpost! | |
|
Naviskiva ingick till den bil en bekant köpte i Tyskland. Varför det inte är så i Sverige har jag ingen aning om. Skriv ett brev till BMW och fråga. Mvh Asken A man that tries to listen twice as much as he speaks is learing to listen well. Love is the #1! |
|
| Ingen annan än jag som undrar varför man alltid får personlig powerpost från Bianca när man nämner navi skiva???? | |
|
Jag tycker det är helt sjukt med priserna på Navi skiva, det är ju f_n billigare att köpa en ny GPS. För det finns väl inte att få tag på nätet någonstans, vad jag har sett ialla fall... "Spännande Män Doftar Diesel" |
|
|
Min kompis köpte en ny fullutrustad 330 xd. Några veckor efter leverans dök det upp en faktura på naviskivan på ca 3000. Han tvärvägrade att betala och slapp. Helt sjukt att det inte ingår. /Touchdown |
|
| Man får ett personligt mess för att snubben vill sälja och tjäna pengar ;) | |
|
Tror inte heller det ingår på tysksålda. Asken: köpte din bekant en ny bil där? Beror kanske på den enksilde handlare om han lägger med en "free of charge"? På de tre begagnade bilar jag köpt i Tyskland så har det varit med skiva i två av dom men till den ena så var det en CD istället för en DVD. Dock var den från samma tidpunkt som bilen tillverkades. Mycket möjligt att någon som 2003 köpte en E46 med Navi (DVD) och inte fick med en skiva då valde att köpa en billigare CD för enbart Tyskland istället för en DVD. Till min senaste bil så var läsaren tom. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.