AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
908

kenwood stereo i en e46

st
71
starholk
535D M-sport touring -05
hej. funderar på och stoppa i en Kenwood DNX7200 Länk i min e46 -03. jag undrar om det finns nån adapter så jag kan få rattknapparna fungera. jag har en radionavigator nu med stora färddatorn i. kommer färddatorn fungera i hastighetsmätaren fortfarande om jag monterar bort enheten vid konsolen? vore tacksam om nån hade en ide.
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Borde finnas kablar så du kan få upp all info på färddatorn och använda rattknappar. Enklast är att kolla med kenwood eller någon åf.

Har själv en Kenwood Navi med DVD, TMC och Bluetooth, är inte särskilt nöjd utan ångrar mig bittert att jag snålade in på 1500 kr och inte köpte en pioneer istället...

/// Viktor
st
71
starholk
535D M-sport touring -05
varför är du inte nöjd med den?
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Känns som att alla moduler inte är riktigt kompitabla med varandra, de har snålat lite när de skulle integrera alla funktioner.
Ex: I menyn där man kan välja källa (DVD, film, USB, navi etc) kan jag klicka på navi-funktionen, men jag får inte igång navin där. Utan måste trycka på videoselect på huvudenheten. När jag påtalade detta för Kenwood sa de, jo vi vet att det fungerar så, är du inte nöjd.
Känns som ett hafsigt hopplock med alldeles för många små svarta burkar.

Nu är det ju inte samma maskin som du tittar på, men mina prylar är bara några veckor gamla.
Länk

/// Viktor
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Känns som att alla moduler inte är riktigt kompitabla med varandra, de har snålat lite när de skulle integrera alla funktioner.
Ex: I menyn där man kan välja källa (DVD, film, USB, navi etc) kan jag klicka på navi-funktionen, men jag får inte igång navin där. Utan måste trycka på videoselect på huvudenheten. När jag påtalade detta för Kenwood sa de, jo vi vet att det fungerar så, är du inte nöjd.
Känns som ett hafsigt hopplock med alldeles för många små svarta burkar.

Nu är det ju inte samma maskin som du tittar på, men mina prylar är bara några veckor gamla.
Länk

/// Viktor
st
71
starholk
535D M-sport touring -05
det var ju synn om det inte funkar bra. har hittat en adapter så rattknapparna ska funka i alla fall. ska se lite vad en pioneer kostar.
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Bara för att den kenwooden jag har inte motsvarade mina förväntningar innebär det inte att modellen du kollade på är dålig. Kanske formulerade mig lite klumpigt. =)

Prova både kenwood och Pioneer och bilda dig en egen uppfattning.

/// Viktor
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.