|
|
|
|---|---|
pg_ice |
till M3 E36 börjar bli riktigt trött på forza.se som skulle beställa hem en Super Sprint Race dämpare till M3an,men dom söp väl bort beställningen så den kom inte med i den här leveransen från italien. därför tänkte jag kolla på Eisenman Super Sound istället. vart köper man dom och ännu viktigare finns dom i sverige? eller är det samma där att det tar 3 veckor att få hem? börjar tappa tålamodet nu alltså :) finns Eisenmann supersound i sverige så åker jag och hämtar den i morgon. |
|
Här har du en som säljer Eisenmann. Vet inte ifall de har hemma på lager dock. Länk |
|
|
Det är ca 3 veckor leveranstid på Eisenmann, allt görs på beställning, de har inga lager. Eisenmann Super Sound till E36 M3 låter bra gött (iaf utifrån)! MVH Johan |
|
pg_ice |
ok bara att ha lite tålamod till då Super Sprint Race dämparen är ungerfär 1000:- dyrare 7500:- för Eisenmann och 8500:- för SS Race. man får nästan dra lott om vilken det blir svårt att bestämma sig :) |
Gemini__ |
Självklart ska du köpa Eisenmann, underbart ljud! =) SS är inte fy skam heller iofs. |
|
Får man bara slutburken för 5795 kr? Förväntar mig ett helt system från katalysatorn och bakåt för det priset. /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
| Jag har Supersprint Race system på M5an....Låter helt underbart.... | |
pg_ice |
jag har kört med SS race i en vecka men nu säljer jag det. finns annons ute här på autopower...bara att handla! :) visst sången är sanslös men man får betala för det även när man kör lungt. fräckt att folk vänder sig om på stan så fort man gasar men det blir lite halv irriterande i längden :) man vill ju dra på ibland utan att folk ska tro att det är en Formel1 bil som är ute och kör. |
|
Köpte mitt Eisenmann ss till M5:an av Xerius-racing i Hallsberg. Skitnöjd med systemet och passformen är kanon. Ring och prata med Jimmy så förklarar han vad det finns för olika altenativ till din bil! Man lever bara en gång! |
|
|
Till min förra E46a köpte jag Eisenmann Race hos stylabilen.se. Razvan har bra priser. // M.V.H. Daniel |
|
| gruppe m har jag på min e46 det är deen ellere dixis som gäller om det är e46an vi snackar om... | |
| har eisenmann race "le mans" edition....riktigt grymt ljud, supersprint låter för bröööötigt a la alfa romeo spider... | |
Filip_J |
bomis: Är det något som låter för brööötigt så är det väl ändå eisenmann? Lyssna på pg_ice's M3 med supersprint kattersättare + supersprint race catback och säg om den låter brööötigt? Den river ju så fint så det finns inget system som är i närheten av det ljudet. En volvo 240 med 3" system låter bättre än eisenmann om ni frågar mig. |
| filip_J>> tror du på tomte me eller... | |
Filip_J |
bomis: Ja. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.