|
|
|
|---|---|
|
Hej Har en E36 med AC, hela panelen slutar att funka ibland och det lyser bara svagt i display rutan, Ac etc slutar att funka, sedan helt plötsligt går det igen.Någon som känner igen felet och kan ge mig goda råd vart jag skall leta? | |
| Garanterat displayen som har gjort sitt.Pixelfel är rätt vanligt på e36... | |
|
du har väl en digital ac antar ja? fick byta hela acstyrningen (hela paketet med knapparna) på min förra m3:a för allt sluta funka.. kommer ej ihåg pris men kosta inte gratis iaf... ///MVH Johan |
|
|
Tja. Kolla denna... Länk Hjälpte mig på min 328. Värt att prova innan byte. FLAYEN |
|
|
Beskrivningen på länken hjälpte mig med. För min del räckte det med att värma upp den aktuella lödningen och på så sätt fixa glappet. /Calle |
|
|
Tack alla för svar. Länker var Kanon Extra tack till Flayen Br Janne |
|
| Hej.. Jag hade samma fel på min 320 -96. Det var ganska lätt att plocka isär och löda om elektrolyten.. Efter det har det varit helt ok. Jag följde beskrivningen som visades ovan.. Lycka till! | |
|
Löda om filterkondingen hjälpte i mitt fall med. Dock så tog jag den lyxiga vägen och köpte en ny på elfa för 3 kr :) |
|
|
Jag hade samma fel på min E36 och jag fick byta styrenheten till klimaten. Man ska sikta på att vara bra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.