|
|
|
|---|---|
| Någon som vet vart man hittar ett Extraktor Grenrör till E30 325? | |
|
supersprint/eismann. prova www.motornord.se eller google.se /mvh jocke |
|
| enem kan man väll också köpa på ... ebay.de mycket billigare där man får ett rostfritt för ungefär 2200-2500 för ja mig de va | |
|
Om du har gott om pengar att lägga så ser detta ut att vara det bästa alternativet Länk |
|
|
Jag ska också inhandla ett nytt grenrör till vintern och och är lite osäker på hur mycket pengar som är värt att lägga. Har någon några åsikter hur tex ett noname extraktorgrenrör från ebay t.ex Länk står sig mot ett lyxigt dyrt grenrör t.ex Länk Det dyra extraktorröret är bänkat till +17 hk mot orginal utan andra modifieringar vilket låter extremt bra. Är det någon som köpt nåt billigare extraktorrör och bänkat effekten före och efter? Jag vill inte riktigt lägga 9000kr på ett greenrör om de som kostar 2200kr är nästan lika bra. |
|
| Jag har mejlat Motor Nord dom kunde ta hem ett liknande grenrör för ungefär samma pris summa som de dyra! Men det är som du säger skulle gärna vilja se bänk papper på de billiga! | |
|
Jag tänkte också inhandla ett nytt grenrör, till ett extraktor. nu när den ska ställas in för vintern :) Har ni kommit fram till det bästa extraktor grenröret? |
|
|
Jag köpte mitt extraktorgrenrör på AMOTEK. Mycket bra kundkontakt och snabb leverans. Fin kvalitet till ett billigt pris! www.amotek.se |
|
| Okej tack så mycket för svaret :) det är bara bullt on? | |
|
Jepp! Har en bild på det i min Blogg. =) |
|
| Ni som verkligen har varit kunder hos amotech, vad anser ni om deras grenrör? 3300kr tar dom för ett, men vad kan man vänta sig för effektsiffror på en i övrigt orginal motor? m20b25 | |
| En annan sak som är märklig med Amotech är att man inte kan få reda på tillverkarens namn, har mailat till Amotech och fick något skumt svar om att "det vill vi inte säga" ungefär. | |
| Kolla på Amotechs grenrör och jämför med bilderna på evo-s grenröret, Evo grenröret ser verkligen mer trovärdigt ut ur effektsynpunkt, notera "ormboet" - de har verkligen slösat med rör och svets och bockningar bara för att det ska bli så bra som möjligt. 8500kr är ju iofs mkt pengar, men 18hästar extra är inte illa alls, verkar helt otroligt! | |
|
Det dyra röret till m20 med 4,1 mm primärrör verkar ju mest prisvärt iallafall Länk men varför sitter det "skarvar" som på ett vanligt grenrör/främre rör? Någon som provat detta rör?? Vad har typ supersprint för inv dia på primärrören ? Ser vägen bred ut? Då kör du för sakta! GotlandRacingClub Länk |
|
|
kika på amotek å kika sen på www.ebay.com guess what, exakt likadana som dom sälger kostar starx över 1500 MED frakt hem till sverige! så de e inte värt att shoppa hos dom! ingen smutskastning eller, men de e illa om man skriver på hemsidan att dom tillverkas efter beställning då dom själva verket uppenbarligen beställer ett från usa å lägger på 15-1700 på priset plus frakt sen! Mvh Patrik |
|
|
Amotek vill ha 5580:- för ett ormbo till min bil...gulp! Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Kolla med timosmotor i STHLM .. Dom skulle ha ca 5000:- för o göra ett till mig ..=325 E30 -89 .. Det verkar vara bra pris.. eller ??? |
|
|
Bra pris beror ju på hur bra slutprodukten är! hade de mallar/jiggar till e-30 eller måste du lämna bilen där? Skulle varit kul att se bänkpapper på de olika systemen. Ser vägen bred ut? Då kör du för sakta! GotlandRacingClub Länk |
|
|
Tanken va att lämna bilen där.. |
|
| Tjenare.har ni kommit fram till ngt bra än?=) ska köap en 328 snart och kan vara kul och veta det här ang extraktorgrenrör...hur ngn som hade köpt dom som var från amotek och ebay om de var samma grejer?bra? eller satsa på ett dyrare? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.