|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har funderingar på om det går att köra med orginal M30B35(-87 E32) kabelhärva tillsammans med M106(-85 745) LMM, spridare och Motronic styrbox? Har sökt en massa och hittat att det ska vara en styrenhet för knacksensorerna på M106 och kanske problem med olika impulsgivare. Finns det nån bra lösning så man kan köra utan knackbox och med impulsgivare från M30? Eller är det helt kört att para ihop dom? | |
| Det börjar klarna för mig nu =) Får jaga rätt på ett motronic svänghjul och givare. Men jag skulle behöva ett kopplingsschema så jag vet hur jag ska koppla dom båda boxarna och givarna m.m. Nån som har ett elschema över M106 motorn? | |
|
Det finns schema om du reggar dig i detta forum: Länk Jag har inte filerna tillgängliga tyvärr 200 på bakhjulen e fler än 400 på forumet. |
|
|
Jag var inne där och kollade innan men jag hittade bara ett med så dålig upplösning så jag inte kunde läsa vad det stog. =( Kanske finns nåt mer eller så har jag fått dålig syn.... ;o) |
|
|
Tyvärr kan det nog vara så att det knappt går att läsa det schemat. Känns bekant. Prova söka på tyska? 200 på bakhjulen e fler än 400 på forumet. |
|
|
Nu har jag fått ett elschema. jonaz_6 räddade mig o skickade ett till mig. =) Tackar o bockar! |
|
|
Lyfter en otroligt gammal tråd men behöver Oxå ett elshema till m106 får hoppas denne jonas_& hänger här fortfarande:D Eller om ngn annan vänlig själ kan maila det på stefan.eriksson1@hotmail.com |
|
|
Länk /// Kristian |
|
|
Länk Kent |
|
| Tack, det uppskattas! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.