|
|
|
|---|---|
|
tjena! ingen som har lust att tjäna en slant och kontrolera mina oljepumpsbultar? då jag varken har tid ,lust eller kunskap att göra det själv det är en 740ial -97 som gått 23000 mil C.Eggen | |
|
har du läst meckartipset? Där står det hur man gör och bilder så man ser. //Thomas Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar. |
|
|
jo det har ja gjort...men har inte tid typ...=) sen kanske det finns nån expert där ute som göe C.Eggen |
|
|
vilken meck som helst kan hjälpa dig om du bara printar ut tipset //Thomas Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar. |
|
|
hinner man märka om dom inte är ok ?? eller säger det bara kabrak en vacker dag ???? /bosse |
|
|
ungefär så eftersom vad jag förstått så är det bulten som far iväg och inte pumpen som gör skada //Thomas Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar. |
|
|
Jag kollade mina i början av sommaren och då låg 2 lösa i tråget samt att en va riktigt lös. Lampan hade inte flimmrat eller så iaf. Kärleken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.