AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
984

Vad tycker ni om det här GT-body-kittet ?

ka
14
kazeline
Bmw 540i - 01
Hej. Jag är en ny användare och huvudsakligen nu för att jag vill veta om vad ni alla tycker om det här bodykitet som sitter på BMW:n på den här länken: Länk

Jag tycker den e het förutom fälgarna då, ska vara svarta...

Vad tycker ni?

Jag har lite funderingar på vilket kit jag ska köpa och är tacksam ifall ni kan rekommendera något nice kit!

Mvh / A.H
Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
De på framskärmana var inte snyggt,va bara för mycket.Lite för mycket overstylat för mitt tycke.Välkommen föresten...
helt ok kitt men det behövs en snygg vinge då.... det är ju gtr kittet dvs från bmw m3 tävlingsbilarna :D
ka
14
kazeline
Bmw 540i - 01
tjena igen...

Jag tycker det ser riktigt nice ut, men jag funderar bara på om det är överdrivet eller inte?

Jag gillar unika kit, inte styling som alla redan har om man säger så!

Mvh / A.H
Bi
42
BigMack
320/323ia -87
320/325ik -89
¤¤ Jag tycker det ser riktigt nice ut, men jag funderar bara på om det är överdrivet eller inte?

Jag gillar unika kit, inte styling som alla redan har om man säger så!

Mvh / A.H

Vill du ha ett lite udda kitt ska du absolut sattsa på detta, personligen så är jag inte så mycket för styling men det kittet gilla jag, kan ju bero på att det är byggt mer efter funktion än form kanske..........

Tror gör man i kyrkan, man vet saker eller så vet man inte.
ka
14
kazeline
Bmw 540i - 01
Hej igen...

Jag kom på en ny fråga: Om man har facelift 1, dvs den första som kom runt 2001, hur vet man om bodykitet passar då? (förutom o fråga de)...

Spelar det ens roll? Jag menar, har de modifierat chassit något, så att man inte skulle kunna få på vilket kit som helst på bilen? eller spelar faceliften roll?

Tack

Mvh / A.H
får man fråga vilken bil du funderat att sätta det på?
ka
14
kazeline
Bmw 540i - 01
e46:an 330ci 2001 med facelift nr1

Mvh / A.H
vad är faclift nr1? finns det fler facelift eller??? låter som ett spännande projekt i alla fall.. som sagt så behövs dock en vinge annars känns bilen inte komplett
ka
14
kazeline
Bmw 540i - 01
facelift 2001 ändrade ju utseendet på e46 drastiskt... (snyggare) sen kom ju en annan 2002 eller 2003 kommer inte ihåg, hursomhelst så ändrades inte mycket på den senare faceliften...

Jag hade tänkt mig en sån "bakläpp" istället för vinge, samt en takvinge!

Tack i alla fall för svaren ha d gött

Mvh / A.H
Visa användare
625
Sjoling
BMW 330CI M-TECH II
kazeline: När Företagen gör facelifts på sina modeller är det inte karossen som ändras utan spoilers kjolar osv. Plattformen och feste är dom samma. Om det var det du tänkte på?. Att ställa om pressarna i fabriken och designa nya balkar och festen är dyrare än att bara anpassa den nya faceliften till de gamla "hålen". Detta brukar stämma till 99% och låter hyfsat logiskt.
ka
14
kazeline
Bmw 540i - 01
det var det ja ville höra sjoling... thanx

Mvh / A.H
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.