|
|
|
|---|---|
jocker18@home.se |
hej. jag har bytt från slitagevarnare, till ett ok som inte hade det, beg. grejor, som iofs funkade bra. Men är det bara att kortsluta kontakten? kommer bes. att säga något? WmB SoundZ |
|
Hejs! Du behöver inte kortsluta kontakten...bara häng upp den vid bromskölden. Bes lär inte vara nåt problem... 7900rpm |
|
jocker18@home.se |
men jag har en lampa som varnar inne i coupén...vad säger dom om den då? WmB SoundZ |
|
Hej Ska inte vara nåra problem, dom kollar ju ändå bromsvärdena är dom bra så går bilen igenom... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
Om lampan lyser då är ju kontakten kortsluten...alltså bara att se till att den inte är det...så är det på E30,borde vara likadant på E21... 7900rpm |
|
| Petri: Så är det inte på min i alla fall. Och säkerligen inte på de flesta andra. Sladden slits ju av när beläggena är dåliga. varnaren är borta eller av så lyser lampan, men om den är hel = kortsluten så lyser lampan ej. | |
jocker18@home.se |
stämmer bra, men det är ett tag till bes. så jag väntar med skiten... tack ändå WmB SoundZ |
|
ok!..fel av mej...min hjärna var trött den där kvällen..Då är det bara att göra tvärtemot vad jag sa.. :0) 7900rpm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.