|
|
|
|---|---|
lob |
Hej. Ett mycket irriterande problem. Jag har en orginaltelefon (sladdlös) i min 530 iM -02. När jag startar upp telefonen i board computern ombeds jag knappa in PIN koden vilket jag gör och allt fungerar. Luren söker nätet och hittar det. Telia kommer upp i displayen och luren fungerar. På board comp skärmen står det dock "card being read" + symbolerna "emergency" och lursymbolen. Jag kan alltså inte få upp telefonmenyn i board comp skärmen och kan således inte använda telelistor eller slå nummret på skärmen eller ringa handsfree. Vid inkommande samtal fungerar dock handsfreen perfekt. Detta fenomen uppstår för det mesta men ibland fungerar allt perfekt. Nån som har varit ute för detta eller har nån idé |
lob |
Är det verkligen ingen som varit ute för detta problem ? Länk |
|
Ær det verkligen inte så att du får upp dina telefondata om du ger dig till tåls ett par minuter?? (Boardmonitorn behøver synca sig med telefonen. Detta skall dock gå på ca 1 min...) ///M BMW-dille är inte en lidenskap; det är en njutbar galenskap... |
|
lob |
Nej det hjälper inte att vänta. Det händer inget även om jag kör en timme i bilen. Kan det bero på smutsiga kontaktytor på telefonen ?. Jag har läst trådar om problem med kortläsaren på andra trådar och att man skall använda kortläsaren i bagaget. Jag kan dock inte hitta någon läsare i bagaget på min. Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.