|
|
|
|---|---|
|
Jag vill förstärka vecket längs karossen på min bil, jag tycker den ser lite platt ut i vissa ljusförutsättningar. Jag har sett att det finns minst två varianter på stripe. Dels den som är ganska stor, som sitter ovanför vecket, samt den lite mindre varianten som sitter just under vecket. Sen vet jag med mig att det finns en M-variant, men den är inte aktuell. Det lutar åt att jag ska be en reklamare här i Umeå skära ut den enkla dekalen, är det nån som har måtten på den? Och om jag nu väljer den, vilken färg ska det vara till min bil? mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk | |
|
Om jag inte är helt ute och cyklar så är den stora stripen original till din bil. Jag tror inte "den lilla" kom förrän -85. Hittar jag bara ett måttband kan jag mäta upp dem åt dig, jag har "den lilla". mvh Fredrik |
|
|
Googlade precis på Opalgrün och hittade denna intressanta sida, på ryska iofs, men klicka på datumen så dyker det upp färger (dock inte stripes). /Fredrik vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Denna adress: Länk vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Det där är en riktigt bra e24sida. Kanon om du hittar måttbandet. mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.