|
|
|
|---|---|
|
Se här! Länk Amerikanskt dubbelturbobygge, om man läser i annonsen verkar det ha byggts ett antal likadana. 534 hästar innebär väl att dom inte ens laddar ett bar. Ventileringsgälar i huven är nog en bra ide, det blir nog varmt... Härligt smutsigt motorrum, bruksbil... Men det är nog svårt att få en sådan besiktigad iSverige... /Mats J | |
|
Är inte flyttgodsbestämmelserna såpass generösa? I vilket fall, jag vill ha! 300 blås i toppfart är inte illa, vägen dit lär vara än trevligare... :) Det blir intressant att se var slutpriset hamnar. |
|
|
Som flyttgods funkar det nog, men som ren import nej. Även om det är Dinan som konverterat den så har den gått runt 20.000 mil och är snart 20 år gammal, inget jag skulle ge närmare 100.000SEK för... |
|
|
$8300 eller runt 55 000 kr är inte helt fel känns det som. Är den inte i dåligt skick skulle jag hellre åka dubbelturbo än en lågmilad 750. |
|
|
Var inte reservationspriset runt 12000$?? Det var det jag såg förut? och det blir ju närmare 100.000 SEK... Bara att säga grattis till köparen. Mvh |
|
|
Det står att det vinnande budet är 8300. Jag tror och uppfattade det som att det andra priset var ett köp-nu-pris. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.