|
|
|
|---|---|
|
Hej! söker lite bilder på E36:0r med gråa eller tonade blinkersglas fram, helst tillsammans med originallysena. har fått för mig att de tonade passar bättre till originallysenas "mörka" färg...de vita blinkersglasen känns "för vita". //Nisse | |
| Klarglas är annars mycket trevligt :) | |
| jo dom e snygga..men tycker inte dom passar så bra till originalinsatserna... de e mitt personliga tycke alltså | |
|
Jag har en liknande tråd strax under din. Där stod valet mellan vit, klarglas, röktonat på framblinkers. Min uppfattning är att vit passar bäst, då klarglas står ut för mycket, och att röktonat inte passar med klarglas på baklysena.. /Jonas |
|
|
Jag hade grå bilnkersglas på min 325i, de passar mycket bättre ihop med strålkastarglasen tycker jag, jämfört med tex BMW's original vita. Bilder: Länk Länk Länk ///Niklas |
|
|
Tycker att klarglas med svart botten passar oförskämt bra ihop med originallyktorna. Vita blinkers ser ju sämre ut än oranga på en e36.. Eller lika illa iaf :) Japp, det var min åsikt. Mvh Anton |
|
| Tjena kolla i min bil på garaget Länk dock har jag även angeleyes | |
pg_ice |
ytterligare en variant Länk FK angeleyes och sonar klarglasblinkers |
|
tack för alla svar! Nisse: JA som jag misstänkte så passar de tonade mycket bättre till originalinsatserna! tack för dom bilderna! det där med att tonade fram inte passar till klarglas bak gör inte så mycket...är ju så sällan man ser fronten och baken på samma gång :) ///Nisse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.