AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
659

CD växlare eller i pod?

di
4
dieselHåkan
330dT -03
X5 4.6 is -03
Hej jag må vara trög men efter att ha läst alla inlägg i ämnet fattar jag fortfarande noll... Jag har en 330dT -03 med kasset spelare och lilla nav.
och har köpt en cd växlare, hållaren fanns redan och vad jag tror är strömkabeln, men hittar ingen kabel till cdn, nu hade jag ju köpt en sådan också så prblemet borde vara biff men hittar inte ett endaste uttag...
samma med dessa ice link de ska ju in i ett uttag för cd växlaren vad jag förstår enligt alla spaltmeter som skrivits i ämnet men vilken av dosorna hör till steron? har även inbyggd telefon som sitter där bak.
Eller ska jag köpa en annan bil som har cd orginal monterat?
det är ju vansinne att bygga i hop allting på detta vis
Be
1.410
Beolink
E39 M5
E61 550i
V70 T5
Hej,

Vad menar du med lilla navigatorn? 4:3 skärmen eller radionavigatorn utan färgskärm? (antagligen radionavigatorn).
Icelinken kopplas direkt på radiomodulens baksida (bör finnas ett rektangulärt uttag i den stora svarta radiokontakten där du kan stoppa in antingen cdväxlarens kabel eller kabeln till icelinken (det borde dock följa med en manual till icelinken som beskriver detta i bilder).

/Andy

di
4
dieselHåkan
330dT -03
X5 4.6 is -03
Hej! Det är nog radio nav. utrustnings nr.0606 radio modulen menar du då enheten fram i bilen? där finns två uttag men båda är upptagna. Och jag skrec kanske luddigt men jag har inte köpt någon ice link bara cd-växlaren men funderar i banorna att montera in en ice link senare... på kabeln som jag trodde var ström kabeln står det Tel. Komp. samt att jag har en lös kabel till som ser ut som en typ av antenn kabel, kontakten är lila men telefon är ju monterad och fungerar så jag fattar inte riktigt...
di
4
dieselHåkan
330dT -03
X5 4.6 is -03
Kan jag montera i en vanlig enkel cd och få funktionerna i den displayen?
Be
1.410
Beolink
E39 M5
E61 550i
V70 T5
Hej, den ena av kontakterna går troligen till en kontakt längst bak i bilen (den cdväxlarförberedelse som du ser).
Leta noggrannare så hittar du den vid hållaren för cdväxlaren.
En av dessa pluggas ur och ersätts när du installerar icelink.

/Andy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.