|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, nu blev jag lite putt på haynes som hade förklaringen "för att demontera dörrsidan, ta bort den" i princip så jag skrev ihop dessa om dagens jobb: Öppna motorhuven på BMW E30 utan huvlåswire. Länk Demontera dörrsidor 3dr. Länk Demontera lykttorkare. Länk Hoppas det kan glädja någon och att det är ok att jag posta länkarna. /Fredrik /Caffe runqvist@gmail.com | |
Viper89 |
Helt perfekta guider! |
SpineKracker |
finns det inte DUI jag kan läsa om också? hehehe skämt åsido.. skitbra caffe! |
|
Bra guide! Går den igenom sbp om man tar bort lykttorkare? |
|
|
Ja de går igenom. Förr var de tvugna att finnas och fungera. Ett tag skulle de fungera om de fanns men nu så är det strunt samma. Det var den information vi fick av bes när vi importerade familjebilen från tyskland (saknade torkare). Skall man vara paragrafryttare så skall man ej ta bort dem på helbilsgodkända bilar, inom vilket E30 inte faller. /Caffe runqvist@gmail.com |
|
|
Så då har jag varit igång igen... Håller samma basic nivå, men har ingenstans att hållas för att dra igång mer avancerade projekt! Länk /Caffe runqvist@gmail.com |
|
|
Morr... kan man inte redigera sina inlägg? "Guiden" är iaf på att Demontera framstolarna och byta bälteslås (E30 som vanligt) Länk /Caffe runqvist@gmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.