|
|
|
|---|---|
|
jo tänker mej att flytta ner klimatgrejjen ett steg.dit den sitter i e46:or med navigeringen. men innan jag börjar operera kan jag ju passa på att fråga om det är någon som har försökt sej på o flytta ner den, har ju ett fack där nu och en vanlig business CD där uppe..(ja ni vet ju hur det ser ut).. Tänker mej en eftermonterad navi från panasonic, eller kenwood, en sådan dubbel DIN,någon som har gjort eller försökt eller vet något om det hela? sissta utvägen är att sätta dit en sådan med vikskärm kostar ju dock en slant och passar inte in lika fint.. OCH nej glöm en handhållen gps..Den dagen jag har volvokombi och husvagn och åker på semester med, där passar det ju in,*kommer aldrig hända* Burn the heretic, Purge the unclean | |
|
Sök på forumet...det finns en tråd som inte är så gammal om detta. Där fanns även en länk till en arbetsbeskrivning. Man får köpa en plastram på BMW som håller klimapanelen i det undre facket. ___ //Ulf |
|
| hmm O hur funkar sök fukntionen? har sökt på allt som har med eterfmonterad navi o tv o göra men hittar inte ett piss,, svårt det dära,, | |
|
johan_i_skogen: Länk |
|
|
Här Länk är den andra tråden ___ //Ulf |
|
|
För att söka...gå till "sök inlägg" ovan. Jag matade in "klimatpanel" och hittade tråden direkt. Man kan också skriva "klima*" så fångar du lite mer. ___ //Ulf |
|
|
tackar grabbar... ni e guld världa.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.