|
|
|
|---|---|
|
Hallå igen! Inte varit inne på ett tag, mkt att stå i. Passar e34 ok på m635 rakt av? Har funderingar på lite större skivor fram/bak, är ju en djungel att hitta bra saker som passar tycker jag. (utan behöva pungar ut 2 månadslöner :] ) Det satt ju i alla fall bromsar från en m5 e34 på min m535 som K. Långdahl äger nu. Tänkte aldrig på att kolla om infästningar för oken var modifierade eller så. | |
|
grejerna passar rakt av. Tar du skivor och bromsar från bilen så blir det bult on. Jag monterade dom stora bromsarna från M5-E34 på min M635, det som blev problemet var att bromsskölden bak tog i lite pga att skivornas diameter var mycket större. Sedan så fick ma byta slavcylinder för att behålla slaglängd på pedalen. Tog den från en 7 serie, det var bara att byta passa rakt av. Det är med öl och whisky som med bilar, ibland häpnar man över vad andra väljer! |
|
|
Ja, de lär passa rakt på (har köpt men inte bytt) Räkna med att uppgraderingen går loss på totalt 8-10 tusen i material om du byter både fram och bak. Se denna tråd! Länk vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.