|
|
|
|---|---|
| Nån som vet vad som passar? T ex om E36 prylar passar fram/bak osv. Letar begagnat se.. | |
|
M3:ans fjäderben fram är samma, bak är det samma stötdämpare som på E30/E36 compact och fjädrarna bak är samma som på compact så det kanske är möljigt att pussla ihop något hopkok själv. Jag skulle satsa på att köpa något som är avstämt för bilen. Mvh Henrik |
|
|
E36 M3, ska jag kanske tillägga Mvh Henrik |
|
|
Tackar tackar! :) |
|
|
De större märkena har grejor som passar din bil. Begagnat! Man brukar inte plocka bort grejor från sin bil om man inte är missnöjd med dem eller de är paj, kan vara värt att tänka på. Stötdämapre och fjädrar är ju förbrukningsvara. När jag hade min Z3M coupe vet jag att jag kikade på KW och KAW, men den ena av dem skulle inte vara så bra. Tror H&R hade en variant som var dyrare också. Styling firmorna (ASC, Hamann, G-Power etc) har ju också men de brandar ju bara några andras grejor och tar dubbelt betalt så skippa det. Kommer inte ihåg om Bilstein hade något också. Kolla med Jimmy på Xerius Racing, han kan säkert hjälpa dig. info@digi-tec.se MVH Richard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.