|
Sida 7 av 9
|
|
|---|---|
|
Svar till: Flåklypa/WilleW Jo... jag är skyldig. Skulle ha fått min V2.. men den kom inte i tid! Får vänta som alla andra. Annars hade jag gjort ännu bättre ifrån mig. Jag får ta nya tag under nästa år med mera roliga grejer på bilen. Vinster: M3 CSL – 5~ bl M3 CS- stortgap såg inte ens bilen?! Z4 M – 5~ bl BMW M3 V8 E92 – jämt upp till fente växel-> M3:an drog 1 bl och stannade tills slutet. Moddad M5 E39 440hp Hade en ledning med 1-2 bl. tills fente växel. Se video på M5board. |
|
| Vad var det som var fel på den m3 e46 den verkar ha gått som en påse nöter, Gustav du skulle ha tagit mig som represetant för e46 maffian ;) | |
|
Måste ha varit mycket trevligt avent de där. Skulle man varit med o kört. Verkar va bra fart i 335:an. Trevligt ///Micke |
|
| Nu börjar även jag bli orolig, Snälla lägg upp 335an vs M3 (jonte väntar som en unge på julafton : ) | |
| cado>> instämmer helt med dig, antingen så kan killen inte köra bil alt att det varit ngt fel på bilen, jag har race:at många gånger mot polarens 335:a och i princip vunnit varenda race solklart...har även legat jämt med dom flesta e39 m5:or oxå...en och annan 996 carrera 4 har jag dödat oxå :-P | |
| för övrigt så är min bil helt orginal förutom mitt eisenmann race "le mans" system + v-power i tanken förstås.... | |
|
BMW 335i Vishnu V2 vs Mercedes E55 AMNG Kompressor: Länk |
|
| Hur gick de för e36?? vad körde den mot?? | |
| trevligt,vad är det för prestanda/effekt på e55:an? | |
|
En original E55 AMG (>2002) har 476hk/700Nm. 0-100 på 4,7s 0-200 på 16,1s. Med tanke på dessa prestanda bör den 335:an gå fruktansvärt bra. M. Pedersen |
|
| Underbart,man kommer alltså bli riktigt nöjd med bilen,även om man inte trimmar lika"hårt". | |
|
Grymt kul att se att 335orna går så fint! hade varit riktigt trevligt om man kunde skriva ut vilka exakta modifieringar gjorda och uppskattad/bänkad effekt på de 335or som deltar? Vishnu V2 säger mig inte så mycket; är det mjukvara +downpipes+kat+catback? tack för filmerna hittills Gustav! |
|
|
Fina klipp! Skulle vara skoj med några på E36 med även om dom säkert blir hjälplöst efter. |
|
|
HFR Stämmer vad du skriver om trimmet ,det är det jag har. Procede är en piggybackdator som du kan styra effekten med . Den ger C.a 380 Hp och 550 nm på hjulen utan downpipes, vet inte vad pipes ger, så något mer kanske. |
|
| pea,vad kör du med för däck,hur är det med grepp? | |
| Jag körmed kumho mx 265/35 18, det är för dåligt grepp på vanlig asfalt 1an är nästan oanvändbar 2an spinner ganska bra ochså om man ligger i 50 och gasar.(flygfältet hade supergrepp-minimalt spinn) | |
| som man kunde misstänka alltså | |
|
Scheiße va 335'an gick!! Att dra en E55 kompressor sådär vittnar om massor med pulver och bra grepp! Mvh, /Wille |
|
| Vishnun går fint, men som Merca-ägare åberopar jag tjuvstart i just det här fallet - Den drar ju inte ifrån mer efter de första femton metrarna typ :) | |
|
pea>> Kan man få tag på vishnu i Sverige eller måste man beställa detta från usa? Såg att stage 1 dvs 380-400 hp kostar c.a 17500, stämmer det? i såfall är det jävligt bra pris per ny hästkraft...Man kanske skulle kliva på en 335:a med dett trimm snart :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.