|
Sida 6 av 9
|
|
|---|---|
| är det nån från malmö som ska up till moholm ???? | |
|
Kul dag där ute. De trimmade 335orna är helt klart dagens stora positiva överraskning med Pea i spetsen som förnedrade M3 e92! Får man bara ordning på limp-mode så är 335i en bil för mig i framtiden. Flåklypa |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Gustav!! Redigering av lite filmklipp nu!!! =) MVH Patrik "TRISS I 6:OR" En av dom: M635 Länk |
|
Det är nästan så jag börjar undra om M3 an gick som den skulle, det kändes som om den inte hade någon chans, ska bli hemskt kul att se videon. |
|
|
Har har lite som du kan titta på. Jag hade ett stort leende när jag tittade på dem! |
|
|
Heartware. Jag gillade din bil mest av 335orna, klockren kombination med m-paketet, vit och 4 dörrar. Vilka bilar körde du emot och hur gick det? Flåklypa |
|
|
Heartware: Är det din som är breddad och lackad i en annan vit kulör än Alpinvit? Den har jag sett på e90post isåfall, grymt läcker!! Intressant att de blir så mycket som 5 billängders skillnad med hyffsat små ingrepp på 335'an vs M3'an :) Mvh, /Wille |
|
|
Gustav: Nu är vi många som vill se på en liten smyg titt av filmen, speciellt den trimmade E90335 sm många pratar om. Tack |
|
| Tjena, jag det var en trevlig dag men kall. Jag undrar om turbo motorerna gynnade 335i:orna igår? 8 grader i luften och ingen sol, alltså mycket med kall luft till dem. Bra eller dåligt? | |
|
Spännadne resultat mellan m3 och 335 väntar på mer info !! Mpower |
|
|
Kall luft är ett stort plus för en turbo motor. Ska bli spännande att se filmerna! |
|
| starre; det komemr ta tid att få upp alla filmer, och jag ska försöka få en DVD klar parallellt också :) | |
|
:D Länk |
|
| hur skulle vi göra med egna video for man lägga upp de på youtube gustav ??????? | |
|
Du har mail :) Och en fin M6 hehe :D |
|
|
Vs RS4; Länk |
|
|
Bmw går grymt bra. Där märker man klart och tydligt hur mycket effekt den konstanta 4hjulsdriften hos audin stjäler när den börjar komma upp i fart. Mvh Markus |
|
| Snälla lägg upp 335an vs M3 (jonte väntar som en unge på julafton : ) | |
|
när kommer m3:a upp då?? I dont drive fast But i fly low |
|
| M3 är uppe, mot RS4 se ovan :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.