AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
17.008

Sökes: BMW M3 alla generationer orginalutförande för flygfältsevent

Sida 4 av 9
Ma
305
Markuz
M3 GT SÅLD
Nockenwelle: Där ser vi olika på saker och ting. OK, du är också medlem. Då borde vi ju ha setts igår på Nachtbürgring? I BMWCS behöver man inte ens äga en BMW för att få vara medlem eller delta i olika aktiviteter. Det är intresset som räknas. Förstår du och andra vart jag vill komma? Som sann entusiast av motorsport och prestandabilar tycker jag att det helt enkelt är fräckt att neka folk att komma och titta.

Mvh Markuz
Ma
305
Markuz
M3 GT SÅLD
Gustav: Man går inte in på ett allmänt forum och letar bilar för ett event och sedan nekar folk att komma och titta. Ska man nu hålla det privat sköt det lite smidigare eller gå via andra kanaler. Dessutom kan en dator inte återge atmosfären. Och med det menar jag lukten, ljudet etc.

Mvh Markuz
Att komma med grundlösa påståenden gör inte mannens ryggrad, snarare belyser det ett självhävdelsebehov utan intresse av andra människors intressen/åsikter? Sarkasm har inte hjälpt många...
Kolla allt material som Gustav har lagt upp på M5board under åren istället, kanonkul att kunna ta del av!

Mvh,
/Wille
Ma
305
Markuz
M3 GT SÅLD
Som jag sa så höll jag inte med gällande kritiken. Det var bara positivt att en människa vågade stå upp mot mängden.

Mvh Markuz
Markuz: Det kanske inte handlar om att vi andra inte vågar stå upp utan att det faktiskt är du som är ensam om ditt synsätt. Har du ens reflekterat över det?

Själv blir jag uppriktigt sagt förvånad över din reaktion, du måste lära dig att hantera ett nej.

Flåklypa
Markuz; Chilla lite, alla letar efter bilar/folk på öppna forum (Kanal 5, Automobil etc.) och bara dom som uppfyller villkoren är kallade INGA andra, om jag letar efter en E36 M3 GT är jag just det, inte en E30 M3 Cabrio eller 10st M3 GT.

Förstår inte alls vart du vill komma, Gustav är ingen klubb/öppen förening där man kan kräva inträde.

Det finns ett ställe där man GRATIS kan se dom mest extrema bilar köras på gränsen och kör man inte in sin egen bil så kostar vistelsen 0kr; Nürburgring Nordschleife, kan varmt rekommenderas till alla som vill se/höra ovanliga bilar=)

Stephan
Ma
305
Markuz
M3 GT SÅLD
Flåklypa: Må så vara, men detta är fortfarande ett allmänt forum. Vi hänger här för att vi gillar BMW/bilar och en människa berättar om ett event om man läser mellan raderna. Skitkul tänker folk. Men den gubben gick inte för någon publik vill vi inte ha.

Stephan735i: Ha ha, jag är coollugn. Förstår vad du menar men det är skillnad på en etablerad tidning/tv kanal och detta faktiskt. Om Gustav inte är klubb/förening kanske han inte ska gå ut med info. på ett allmänt forum. Och gällande ringen så ser man inte särskilt mycket med tanke på banlängden.

Mvh Markuz
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Lägg ner tjafset nu för fan! Ska varenda intressant tråd sluta i totalt fjasko?? Håll åsikterna för er själva. Gustav har nu ett flertal gånger klargjort vad som gäller och så är det bara. Om hans beslut nu måste diskuteras i all oändlighet så starta en annan tråd för det där "ni" kan diskutera det utan att denna ska bli totalsabbad som så många andra!

No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Markuz, bara för att detta är ett allmänt forum (om det nu är det) måste man inte låta alla events som omnämns på det vara öppna för alla människor.
På BMW Sport Clubs banträffar får inte vem som helst vara med.
Och nej, jag var inte med på Nachtburgring. De aktiviteter jag hinner medverka i är uteslutande bankörningen inom BMW Sport Club och tyvärr hinner jag inte köra på så många banträffar som skulle vilja.
Markuz: Lättast e väl om du ställer upp med din bil så får du ju komma och kolla!!

Gustav: Har en m3 e36 cab helt org förutom fälgarna. Håller på att fixa bilen så jag vet inte när den e klar. Har ni bestämt datum? Om jag hinner så kommer jag! Har nog sett allt du filmat och gillar det! Ska bli riktigt kul att se även om man inte e på plats!
pr
296
produce1
540/6 touring-95
quote:Markuz:Och därmed var du och dina anhängare bojkottade. Hade jag varit någon av de ansvariga för detta forum hade jag stängt av dig direkt. Vi på AP bör hålla ihop i den här frågan, våra träffar och event är ju till för alla.

Mvh Markuz End qoute:

Jösses är du på riktigt eller har du inga vänner?Angående att "vi" på ap bör hålla ihop i denna frågan är ju löjligt då jag aldrig vart med om på ap att ngn drar riktigt åt samma håll utan alltid spårar trådarna ur i offtopic & man hjälper sällan varandra förutom med frågor om gula blinkers te,x vilket är synd.Då det funka rätt bra för några år sedan då det hette bmwpower.

Tebax till topic:Lär väl inte vara allt för svårt at få ihop dessa bilar & ser fram emot videon då jag inte har direkt ngn bil nu som platsar in(men har erbjudit 1 bil iaf på zatzy men tycker själv inte den platsar riktigt)

Lycka till iaf Gustav
bm
92
bmw_tok
Audi A4 Quattro Avant 2.0tdi 2011
Går det att få tag på en dvd med desssa filmer med lite högre kvalité senare? Tycker inte youtube-filmer är så kul att kolla på.
Jag vill inte göra reklam för DVD här, men se gtboard.com

Gt
425
Gti-manen
Saab 9-5 Aero 05 Hirsch 300 hk 400 nm
Synd att det inte kommer nån M3 med kompressor hade varit interesant att se detta monster aktion.

Mvh
bm
92
bmw_tok
Audi A4 Quattro Avant 2.0tdi 2011
Men nu tänkte jag på filmerna med alla M3:or i. Alltså de som omnäms i denna tråd. Kommer den senare att säljas som dvd på den sidan?
be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
bmw_tok :Vad jag har sett och läst så brukar det komma en bluray dvd skiva och mycket bättre kvalite finns ju inte :-)

Mpower
Tanken är nog att både M3 och event 2 kommer på Bluray och HD DVD samt DVD. De båda eventen på samma skiva.

M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Markuz!
Om man känner till hur intresserad och engagerad främst av M-bilar Gustav är,så kanske man tänker annorlunda.
Detta är ju inte flaggat som ett "publikt" evenemang heller,utan som en prestandamätning mellan utvalda M3:or i olika utförande.
Jag väntar gärna på filmerna,trots att jag hade tyckt att det vore skoj att åka ifrån samtliga med min M635:a ! ;-)
Lycka till Gustav och "de utvalda" !!

MVH Patrik
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Gustav!!
Saknas det inte en E36 M3 GT?

MVH Patrik
håhåjaja vilket dravel... Lycka till Gustav!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.