|
Sida 2 av 9
|
|
|---|---|
| jag har en limo 97a i org skick klart intresserad! | |
| ps bor isthlm | |
|
Hej! Jag håller på att gå igenom svaren, komemr att återkomam till alla. Tilsl dess: Länk *retas* ;) |
|
|
Gustav: Bättre review än något som svenska motortidningar lyckats producera om nya M3. Snygga bilder också! Kommer bli spännande att se resultatet på M3 vs M3 vs M3... Riktigt roligt om det kommer specialare som E46 CSL och E30 SE också! Mvh, /Wille |
|
| Imponerande bildmaterial och kul reportage. | |
|
bomis, trevlig, hälsa. BMW M3: gärna! Maila gustav@gtboard.com så får du en inbjudan. WilleW och Mixtus: tack! Status på anmälda so far: BMW M3 V8 E92 BMW M5 E60 BMW M5 E60 Touring CLK63 AMG M3 CSL M3 CS Vishnu 335i SL55 AMG 997 C2S 997 Turbo 997 GT3 RS 996 Turbo orginal M3 3,2 Limo M3 E30 Europameister M3 E46 manuell M3 E46 SMG Audi RS4 Limo "BMWH8R" Audi RS4 Avant Vi behöver med andra ord M3 E46 Cab samt direkta konkurenter till M3 E92 :) |
|
|
Bra jobb Gustav. Oj, vad jag är nyfiken på den trimmade 335an. Nu är det upp till bevis, hit eller flopp? Flåklypa |
|
| Vad är sportevoIII för något? Sportevon har bara gjorts i en version i 600 ex. Hade själv nr175./ Messerschmitten. | |
|
som jag skrev tidigare så äger jag en svensksåld M3 E46 Cab med smg. Helt i original skick förutom bromsbelägg. |
|
|
Får man inte komma och titta på detta event även om man inte har en anmäld bil? Med tanke på vagnparken skulle det vara jäkligt kul. Mvh Markuz |
|
| ted81: mailar du mig på gustav@gtboard.com? Inväntar svar från Sport Evolutionföraren också :) | |
| Såå e36 m3 coupé Är inte aktuellt? | |
| E36 M3 3,0 orginal är aktuellt :) Saknar även en M3 3,2 cab orginal. | |
pg_ice |
det var en kinkig typ :) hur många original M3or tror du det finns? du får nog leta på bra om du ska hitta nån. jag ska kolla upp det där flygfältet ang pris får man ihopp ett gäng M3 E36or i början på nästa år så kan man dela på kostnaden. jag tror det är fler som skulle uppskatta en helt ren M3 dag ute på ett flygfält. helt befriat från porsche och annat skit ;) Det blir enbart M3 E36 då inget annat. |
Njuren |
Jag kan komma med min golf V 1.6 och agera transport inom race området;) "the things you own end up owning you" |
m3_kosova |
Hej, Har en Bmw M3 E46 SMG2 2005 Coupe, är det nåt? Vart sker detta möte? Mvh Bmw Bli Min Wän |
|
Retas :) |
|
|
Jaha, och vi andra då? Vill ni inte ha några åskådare så säg det direkt. Mvh Markuz |
|
| Inga åskådare, precis som alla tidigare events. | |
|
Och därmed var du och dina anhängare bojkottade. Hade jag varit någon av de ansvariga för detta forum hade jag stängt av dig direkt. Vi på AP bör hålla ihop i den här frågan, våra träffar och event är ju till för alla. Mvh Markuz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.