|
|
|
|---|---|
| Vet att det fanns sådana att beställa förut, går det fortfarande att beställa sådana någon som vet vart? | |
| det finns på autopower shopen utanonserat,så det borde ju finnas... | |
lob |
Gå in på www.absmc.se så kan Du göra din egen hållare med valfri text. 160 spänn plus frakt. Hållaren kom tre dagar efter att jag beställt. |
|
Köpte en här på ap. Men skylten var för tjock för att passa! Är det tänkt att man ska plåtskyltar? |
|
lob |
ABSMC tillverkar hållare åt vägverket så de passar. Du kan beställa två olika typer med olika typ av list. |
|
koffa: det står ju att AP's skylthållare passar aluminumskyltar med eller utan EU-märke, dvs den typ av skyltar som Vägverket använder för tillfället. Har inte själv AP's skylthållare men de jag köpte från BMWCS kändes också får trånga men det gick med lite kraft att få in skylten. lob: känns lite onödigt att gå in på ABSMC och tillverka sina egan AP-skylthållare... ___ //Ulf |
|
lob |
Sorry ! Jag menade bara att det fanns en möjlighet att beställa helt individuella skyltar med ett eget budskap om man nu skulle vilja ha det. Vill man ha AP skyltar köper man det givetvis på AP. För övrigt tror jag att även AP beställer sina skyltar från APSMS eftersom de mig veterligen är de enda i sverige som tillverkar dem. |
| Ojdå, det missade jag. Då kan man ju passa på att beställa en med egenkoponerad text då ; ) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.