|
|
|
|---|---|
|
Fick problem med min klimatanläggning på min 320d-01 idag har läst runt här på forumet om klimatanläggningsproblem men hittar ingen med samma problem som mej. Det verkar som fläkten inte alls fungerar. Jag brukar köra med automatiskt luftfördelning och ha displayn inställd på 18-19 grader. I dag var det fuktigt ute och jag hade fuktiga kläder när jag satte mig i bilen och framrutan började imma igen så jag tryckte på "avfrostning och torkning av rutor" knappen. Enligt displayen ökades fläktens hastighet till max men inget hände. När jag började känna efter så blåste det nästan inget alls fast displayen visade att det skulle vara fullt ös. Fast jag ökade eller sänkte hastigheten på fläkten händer inget. Trycker jag på "snöflingan" så kan jag känna att det kommer lite kallare luft fast det är en väldigt ynklig luftström. Testade att lägga på anläggningen med bilen avslagen och det hörs något svagt tickande ljud. Någon som vet vad det kan vara eller var jag kan läsa om detta problem? bmw körande stjärnpojke | |
| sök inlägg här forumet(klima)... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.