|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag ska lacka om min e46 cab. Bilen har m-paket med diffuser på bakkjolen ( den lilla svarta "läppen" längst ner ) Bör man lacka den också? Vad blir snyggast? Någon som har bilder på e46 med denna lackad? Bilen är flamencoröd och kommmer även lackas om i denna färgen. MVH Staffan Bmw cab is the shit! | |
|
snyggast om du låter bli den,,, för då syns den mer,,, stikker ut ,, |
|
|
Jag tycker du ska låta den vara svart! Blir snyggast så, men det är ju personligt. Tycker du att det ser lite tamt ut med vanligt svart finns den ju att köpa i Kolfiber. Har sett på Ca-automotive tror jag. Men det blir ju lite dyrare förstås. Niklas Fransosen |
|
|
Hej! ja, det blir ett svårt beslut... ska till lackeraren idag vid 18 tiden så måste ju bestämma mig idag :o) skulle vara kanon med en bild om någon har på en lackad sådan. MVH Staffan Bmw cab is the shit! |
|
|
Även om du lämnar bilen till lacnisse idag så tar det ju nån vecka innan du får bilen, så några dagar till har du väl :-) Jag skulle inte gjort det. Tycker det ser lite skumt ut med samma färg, den är ju designad för att vara avvikande. Fast jag har inte det problemet iom att min egen bil är svart. Det syns ändå för den lilla läppen är ju sidenmatt svart. Ja, det är knepiga frågor vi har att jobba med om dagarana, fast ack så viktiga. Synd bara att dom oftast inte förstås eller delas med flickorna där hemma :-D Fundera nån tid till innan du bestämmer dig. Och väljder du att lacka så kan du alltid köpa en ny om du inte blev nöjd. Kan inte vara så farligt dyr den där. Niklas Fransosen |
|
| Tycker du skall behålla den svart, snyggare så. Själv har jag en i kolfiber ruskigt nöjd me den. :) | |
|
Stallestalle: Har du bestämt dig? Min bror lackade sin diffuser på sin fd. 330Ci (grafitgrå) och det tyckte jag blev riktigt snyggt. Har dock inga bilder på det. Själv kör jag oxå med lackad difuser på min 330Ci AC Schnitzer och visst ser ACS diffusern något annorlunda ut men du kan ju ändå få en liten aning. Så här ser den ut... Länk lite halvtaskig bild, har fler jag kan maila om intresse finns. Mvh Jimmy Länk |
|
|
Den var ju riktigt snygg! Jag bestämde mig för att lacka den endå.. jag kan ju som sagt köpa ny om jag inte skulle vara nöjd.. hoppas det blir bra :o) MVH Bmw cab is the shit! |
|
|
Ztefan, varifrån köpte du din i kolfiber? Bra passform osv? Är lite sugen på en sån själv. Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.