|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Länk Det var en 330 Cab -03 Facelift en gång i tiden =) , | |
| Glömde skriva att deinte är min,, det är min polares, stakkars han =) | |
|
Vad har hänt?!?!?! Har någon satt eld på bilen? Tragiskt att se, hoppas han får full ersättning från försäkringsbolaget. /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
min biiiiiiil =( en 325ci cab -03.. /Nico |
|
|
japp,,, nån som har satt eld på bilen,,, |
|
|
dem la en bensindunk i bilen o satte eld på den...sprängdes lite...men men...VÄÄÄÄRT ?!?!?!?!?!?! /Nico |
|
|
sååja sååja, (tröst kram) =) |
|
| :( tragiskt att se... vet man vilka som gjorde det och varför dem gjordet det? | |
| nej det vet man inte | |
| :( | |
|
"dem la en bensindunk i bilen o satte eld på den...sprängdes lite.." Hur vet du det? Flåklypa |
|
| fanns en dunk där | |
| polisen utreder nu, det har tydligen vart 5 andra bmw brand tillfällen i just den staden enligt poliserna,,, | |
| att folk orkar : ( lider med din vän | |
| Håller mer tragist,man blir så förbannad... | |
| :o fyfaan | |
|
saknar den =( /Nico |
|
|
Fan vad tråkigt att se. Hade du den inlämnad på verkstad eller stod den hemmavid? Blir väl svårt att fixa till den där :-( Och lika svårt att hitta en likvärdig. Hoppas det löser sig utan bekymmer med försäkringen och att du hittar en liknande snart. Niklas Fransosen |
|
|
Shit asså, nyckelreparna ampar upp sina metoder... Det trista är väl att det här beteendet gör att försäkringspremierna drar i höjden ännu mer. Antar att enda sättet att hyfsat skydda sig är att ha bilen i privat låst garage. Själv parkar jag mina bilar i garage nattetid och på jobbet står de på inhängnat område. En polare till mig som bor på Östermalm fick sin Golf totalnycklad nyligen. Och då var han inte ensam, alla bilar som stod parkerade på gatan hade blivit massakrerade så då var det iaf inte bilarna som vandalerna var avundsjuka på, snarare var bilägarna bodde... |
|
|
den stod inlämnad i en verkstad...aa ja hoppas att de oxå löser sej rätt så fort :( /Nico |
|
|
Åfan, det var ju än värre. Var verkstan ställer bilen har man ju mindre kontroll över... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.