|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Jag har en 330i E46 -02, alltså med facelift. Det jag stör mig på med den är att jag inte har angeleyes samt att framblinkers, sidoblinkers och bakljusblinkers är gula. Men när jag letar runt efter lite snyggare saker så hittar jag bara delar för modeller till -01. På en del sidor är det lite mera kryptiskt. Då kan det stå typ: Passa till modeller från 99 till 02.. Och jag har ju 02, men med facelift och då kan det ju inte passa om det även passar till en 99 års modell? Eller? Hursomhelst blir man ju osäker på om det kommer passa eller inte.. Så! Kan någon tipsa om sida/företag som har styling till facelift modellen? Eller kan jag lita på att om delen ska passa mellan 99 och 02 så pasar den på min bil? | |
|
På www.hova.com finns blinkers som passar 10.01-2.03 |
|
|
Finns även en del grejer på www.stylingshopen.com |
|
|
Stylabilen.se Har fina orginal delar bla. |
|
|
Jajemen! Tack för det. Jag hade missat hova samt stylingshoppen hade jag inte aning om. Nu är det bara till att shoppa på =) Fast i måttlig anda. Det finns inget fulare än överstylade bilar. Men gula blinkers är fult.. det måste bort... |
|
|
Skulle, även jag, så lite i efterhand rekomendera Stylabilen.se Razvan där har stenkoll på allt till BMW E46 och då främst till sedan modellerna eftersom han själv kör en 323i sedan -99. Här kan du se hur han valt att utsmycka denna skönhet... Länk Han har oxå som sagt mycket BMW Orginaldelar till bra priser. Mvh Jimmy Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.