|
|
|
|---|---|
|
Bör tilläggas att jág haft/har mycket problem med kliman. Har bytt fläktmotstånd = ingen skillnad. Har prövat en helt ny styrenhet, inte heller det någon skillnad. Nu visar det sig att det ev. kan vara 2st givare i närheten av värmepaketet som ska pröva bytas..;);) Nu till frågan, har dessutom börjat höra ett svagt vinande från motorn, verkar vara anpassat till motorns varv, och höjs ju mer du varvar?!? Någon idé vad detta kan vara?? / Jonas | |
| Hur långt har den gått? Kan det vara något remhjul som börjar bli dåligt? Alltså något av hjulen som remmarna frampå motorn löper runt. Eller kanske ac-kompressorn eller generatorn? | |
| Sv-såld, har gått 10000mil, i mycket fint skick. Ja det kan kaske vara mycket antar jag...SKa ta en provtur nu och se om man bättre kan fastställa vad det är... | |
|
jag har ett vinande ljud i min 328, fast bara när ja ligger på stadig fart, typ montorväg eller liknande, låter tills man antingen bromsar eller gasar men återkommer vid jämt fart eller varv, låter som höger fram eller något nån som vet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.