|
|
|
|---|---|
|
halo...jag försökte tidigare att skifta plats på handtagen inkl. lås & allt (från vänster t höger) och visst, det gick...men det tog c:a 3 timmar och en MASSA svordomar plus att det gav väldigt repiga handtag. Vet ngn hur man bär sig åt för att kunna byta handtag på lite kortare tid, utan repor och om möjligt att skratta under arbetet =) (vet ngn hur man kodar om låsen så mottages en beskrivning på det mer än gärna) | |
|
Varför ska du skifta?? Sitter de inte bra som de gör?? |
|
| jag ska byta dörrar helt & hållet för de som sitter på är buckliga och sönderbrutna (p.g.a stöldförsök). | |
|
SÅDÄR!! Själv var bäste dräng denna gång! Fast omkodning av lås återstår..fortfarande ingen som kan hjälpa mig med ngt tips? |
|
|
Har du gamla låscylindern kvar och den är schysst? I så fall tar du bort alla kodbrickor från det nya låset. Därefter flyttar du över brickorna i rätt ordning från det gamla till det nya låset. Om inte gamla låscylindern är schysst? Då får du titta på kodningen på låscylindern i andra dörren och kopiera till nya låscylindern. Då kan du behöva nya kodbrickor och de kan du köpa på BMW. |
|
|
Jag har en låscylinder som passar min nyckel och en som är schysst men måste kodas om...hmm...men då river jag den cylindern så länge och då lär jag märka ifall jag behöver extra prylar. Tack för hjälpen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.