|
|
|
|---|---|
Njuren |
Vad anser ni om deras verkstäder? Själv upplever jag en viss aukt verktad i skåne som slarvig. Har ni ett förslag på var man kan lämna bilen i västra skåne? Mvh all in! |
|
Mindre VW verkstad, skojarna i Malmö kan man undvika ta t.ex Eslöv eller Höby eller Skururp eller Trelleborg t.ex. Länk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Tyvärr inte i Skåne, om än nära. E22 iaf... VW i Sölvesborg bytte kamrem på min Golf TDI, med service blev det nog 4000:- billigare än en verkstad här i Stockholmstrakten. Dessutom klart på 4 timmar samt att de skjutsade mig från verkstan. |
|
|
Det är väl när de får svidande kritik i Media att de inte är bra de börjar förändra? Jag fick tips om Auto-Center, Örkelljunga alternativt Börjessons bil, Klippan. Prova där om det ligger i närheten av där du befinenr dig. Mvh Asken A man that tries to listen twice as much as he speaks is learing to listen well. Love is the #1! |
|
|
Hej! Lite sent kanske men jag har bra erfarenhet av en vw verkstad som ligger i lomma. Duktiga killar som jobbar där. Boka i tid för dom är populära! |
|
| Kan hålla med om att de i Lomma är bra (Lomma Bilverkstad). Farsan lämnade in sin A6 där tidigare och han var nöjd med servicen och bemötandet, särskilt jämfört med gamla Bilmo i Lund (numera DinBil). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.