|
|
|
|---|---|
|
Ja, vilken kväll. Började med en 750:i fullsmetad med lull lull. Tog typ 5min innan jag och sambon fick igång bilen. Det pep och surra överallt tyckte vi. Superskön bil att köra men fortfarande ingen Mercedes. Nästa bil vart en X5:a, grymt besviken måste jag säga. Fladdrig väghållning och mindre påkostad interiör. Dock gillade jag displayen i framrutan, mycket futuristiskt. Sist av allt nya M3:an, vilken bil! Jag vet att den har fått mycket kritik och jag håller med till en viss del. Väldigt mjuk i chassiet och ompysslad interiör. Men motorn, fy fan vilket vrål vid gaspådrag. Följde först med som passagerare sedan fick jag chans att köra några kilometer. Jag vart såld direkt, trots alla motorjournalisters gnäll. Visst den är tung men ett kompressorkit eller en CSL version gör nog susen tror jag. Hoppas alla hade lika trevligt som jag och sambon. PS! Tack Franzetti för åkturen både rakt fram och på tvären DS! Mvh Markuz | |
|
Tack alla som kom och tack till Borgs Bil för god mat och många roliga bilar att provköra med nya M3 som en liten "bonus". /Rickard Ordförande BMW CS/Stockholm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.