|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Någon som vet vilken? | |
|
Nya c-klass kombi eller nya BMW X6? gissar bara men det är båda modeller som är på gång... //Bjerser |
|
|
BMWs nya sportbil kanske? Mvh Asken Som gissar diskret utan att veta direkt. A man that tries to listen twice as much as he speaks is learing to listen well. Love is the #1! |
|
| Ja, jag vet vilken. :) | |
| Anders N: Bara och berätta :) | |
| Som sagt, varför inte berätta, eller har du tystnadsplikt? | |
|
C63 AMG Kombi? //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Anders N: Har du sagt a får du säga b... ;) Tänkte förresten åka ner till Gotland Ring snart på "allmänhetens åkning". Nån som vill med, 13/10? Jag tar med mig egna skridskor... |
|
| VW Polo kanske? | |
| Nu är det officiellt: Länk :) | |
|
X6 då //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
1-serie Coupé är väl inte heller omöjlig? /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
Säkert en smart bil iaf:) Mvh Asken |
|
|
Masten: 135 kan det vara ja, har du rätt i. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hej, Det verkar som det är 1-serie coupe. Det är enligt min far fullt med "små BMW" på Strand hotells parkering. Lars |
|
|
Äsch, jag startade en ny tråd här: Länk ...men den är bara att glömma. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| anders n: vf inte bara berätta | |
| De måste ju vara 1-serie coupén...!? | |
|
135i Coupé Länk |
|
|
Shit mang. Är det samma motor som från 335? Lär väl röra på sig isf? =) När kommer en M135i? ^^ |
|
|
Den har ett mer restriktivt avgassystem än 335 så den kommer inte gå att trimma exakt lika hårt, men nära inpå. Dessutom väger den bara cirka 40Kg mindre än 335i. Gissningsvis är de exakt lika snabba rakt fram. A Lind: Det är M135i Coupé de kör på Gotland. -> Länk //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.