|
|
|
|---|---|
| snyft ssnyft... sålde precis min 320 ... kommer att sakna den som bara den.. var min första bil och hände en massa skojj med den... känns så tomt utan den... får väl hitta på nåt skoj med pengarna nu o köpa en ny bmw hehe :D | |
|
Lider med dig vet hur det känns. Jag knyter oxå starka band till mina bilar. Detta trots att jag vid försäljningen alltid redan haft den nya "finare" bilen spikad och klar. Vad är siktet iställt på nu? Mvh Jimmy Länk |
|
| då jag börjat studera på högskola skulle jag vilja ha en lite mindre bil som kostar mindre att äga och köra... har kollat litet på compacter samt vw golf.. vad tycker ni?? | |
| Om du inte har några som helst krav förutom ekonomi så kika på Toyota Aygo (alt. C1 eller 107). Bra bil med god ekonomi, tror andrahandsvärdet är hyffsat med. Men när du pluggat klart så kom tillbaka till oss... | |
| har fått tag på en kanonfin audi a4 1.8t av 1999årsmodell ... kvaliten är på topp och även komforten men var är körglädjen.. det är först nu jag inser hur bra min 320 var trots att det just va en 320 och inte 330 eller liknande.. känsla i styrnigen ,växellådan kurvtagninge m.m är oslagbart i en 3-serie.. finns det ens någon annan bil som är i närheten av de | |
|
Måste du ha bil under studietiden då? Kostar ju en del, minst sagt.. OT. Vad och var ska du läsa? Mvh Johan |
|
|
Är lite nyfiken, hur mycket fick du för bilen? Är väldigt fäst vid min 320 och har gått och velat och velat om jag ska sälja den, behöver egentligen större bil (tillökning) men har inte hittat någon som känns så "lagom" som 320´n |
|
| har börjat läsa till civilingenjör inom maskinteknik i linköping... saknar bmw som fan men som tur är har farsan en :D | |
| köp en compact. det måste vara ett bättre alternativ än golf. roligare än audi men rostar nog tyvärr mer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.