|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Annonsen åtgärdad efter era åsikter. Kan inte göra annat än att tacka för all kritik. Dubilidu!: Bilen står skriven på farsgubben då försäkring osv inte var så rolig på mig själv. |
|
|
Ravve; Trots det äger Mugge en manuell E34 och jag en automatväxlad E34=) Stephan |
|
|
.....och importerad -99 med 16 svenska ägare på 8 år gör ju inte att den blir mer lättsåld precis!! Man kan ju undra varför den säljs i snitt var 6:e månad? Frasse |
|
|
Personligen gillar jag inte automat, sen det där med servicebok, allra helst när bilen gått en bit. Ide: M-testa bilen. Kanske gör den lite mer attraktiv. |
|
|
Kom på en sak till som är positivt: Att du är uppriktig med att Serviceboken saknas. Finns inget mer irriterande än när man ringer på en bil, eller ännu värre åker och tittar på den, och så visar det sig att den har en massa uppenbara brister som säljaren "glömt" att upplysa om. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Håller med dig Kalle...men en sak bara... Om jag hade haft en servicebok som var helt fel ifylld med kanske en mätarställning som kan visa att bilen hade blivit "bankad" tex...så hade jag med gjort mig av med den. Nu säger jag inte att han fuskat men kanske en före detta ägare såg chansen? Behöver inte vara så men det är ju inte helt omöjligt...jag har själv varit med om sånt tyvärr... Frasse |
|
| Snajdaren: det är för fasen en glidarbil, steptronicen är ett MÅSTE ! | |
|
Jag tror tyvärr det största problemet är att det är just en 535. Den som vill ha v8 går nog hellre och köper en 540 när det inte kostar speciellt mycket mer att åka 540. Personligen tycker jag att du ska skippa frasen "kontrollerade mil" eftersom det antagligen är ett värdelöst papper från BMW som även många skumma handlare brukar skryta med. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.