|
|
|
|---|---|
|
<object ><param name="movie" value="Länk name="wmode" value="transparent"></param><embed src="Länk type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" ></embed></object> //Stenback | |
|
Detta är alltså 80 - 120 på femmans växel! //Stenback |
|
|
Det där måste ha tangerat maxlängden för filmklipp man tillåts ladda upp på youtube? Nu kan jag sälja VS-motor-kitet jag tänkt installera på M5:an - tack för uppmuntran :-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Omkörningsprestandaalasaabturbo kul att du tog sats från 75 för att bygga upp det gigantiska trycket vid 80 och sedan maxa hela vägen till 120 :-) Bra med växellåda ibland helt enkelt. Mpower |
|
|
Kalle: Det var så lite så! betan: Ja jag tänkte att "rullande start" skulle vara mer rättvisande =) Har ett klipp på 70-110 på fyran men det är inte lika kul, för där rör det ju på sig lite fortare i alla fall. Törs inte köra 120 på fyran för då skjuter jag väl topplockspackningen... //Stenback |
|
|
Det där känner jag igen. Jag hade en 316 compact i några år. Inte helt 100% på motorvägar kan man säga men sjukt rolig inne i stan. :-) Carl |
|
|
Med 1.9 litersmotorn (som sitter i 99/00) får man ok prestanda på högsta växeln, men i övrigt är motorn totalt livlös. Körglad bil med för oglad motor. **BMW-ägare i 27 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Slänger väl upp en film på 70-110 på fyran också =) Kan ju säga att den E92 M3 jag provade igår gick lite bättre... blev dock inte totalsåld, det var bara för mycket! <object ><param name="movie" value="Länk name="wmode" value="transparent"></param><embed src="Länk type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" ></embed></object> //Stenback |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.