|
|
|
|---|---|
|
Nån som har tittat närmre på denna....Länk Värkar billigt för en så pass fin M3 med smg och låga mil.... MVH/Lundin Bmw Följer Inte Utvecklingen, Dom Leder Den. | |
|
Bilen ser fin ut men E36 med SMG är enligt vad jag förstått mycket svårsålda. Priset är följaktligen lågt, men inte att beteckna som chockerande :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
En snart tio år gammal bil som uppenbarligen inte rullat mer än 550 mil per år??? Visst finns dom, men nja. Varför har man då en M3 som dessutom mest verkar ha stått parkerad. Som sagt... ubbe_ |
|
|
SMG på M3 e36 är inte rolig. kanske därför man kört lite :) ha ha |
|
|
Kom igen robban baggio: Har en själv - rena drömmen, även om det sved en aning i plånkan när jag bytte smg-paketet förra veckan. ubbe_ |
|
| Jag vet inget om bilen ifråga men om den varit "entusiastkörd" hela livet så kan väl mätarställningen stämma. Jag tror aldrig att jag har kört över 500 mil/året med min entusiastbil. | |
|
Själv har jag ingen M3 E36 men en E30, jag har inte kört mer än 51,4 mil på ett år! Så det behöver inte vara något konstigt bara för att den har rullat lite! Men självklart ska man undersöka bilen ordenligt om man vill köpa den! M3 E30Länk |
|
|
Man får även med ett Hardon kardon ljud paket....hm undrar om dom är bra. Och även grå skinnsportskinn sportstolar Mvh //Peter |
|
|
Ubbe: Jag tyckte inte om SMG, ville ha manuell. lite mera känsla tyckte jag. Men alla får ha sin åsikt :) ha n bra dag |
|
|
Absolut - ha en bra dag du med. ubbe_ |
|
|
Färg, växellåda och.. faktiskt, det låga miltalet i kombination med en försäljare som tydligen inte vill skylta med sitt namn får iaf mig att dra mig ett steg tillbaka... Hade bilen haft en annan färg, några fler bilder och en säljare som verkade seriös så hade det varit ett högaktuellt objekt för mig faktiskt. Nu lockar det inte ens att ringa. Det lustiga är att säljaren önskar seriösa svar men har i första läget valt att vara precis motsatsen. |
|
| Ja kolla den väldigt noga innan köp. Att kalla annonsen oseriös tycker jag är att gå för långt men varningsklockorna ringer allt lite... | |
|
Om jag inte minns fel var det samma bil som disk. i detta inlägg: Länk Annonsen borttagen i inlägget ovan dock, inlagd igen i så fall verkar det som. -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
|
Det som oroar är väl säljarens ovilja att uppge sitt namn och det faktum att mobilnumret är ett oreggat kontantkort. I övrigt ser bilen fräsch ut, och det verkar rätt meningslöst att dra några vidare slutsatser utan att ha kontrollerat den närmre. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
bilen är för billig....har ju ändå legat några 7000-8000 milare svensksålda mellan 130 - 165 om ja inte minns fel.. annars har sett bilder innifrån verkar fin visst vissa vill inte ha mer. har man råd så har man hehehe tycker mycke verkar skumt ändå.. å som många säger smg nja.. ägde en 97 förra sommaren å ja skulle inte köpa en me smg1 igen. 1,strular mycke mekaniskt 2,dyr att repa/byta delar.. finns mycke som kan va fel mot en manuell 3, känslan är absolut inte densamma som manuella men visst lådan är skön då den funkar "häller full gas på fjälle än sirap mellan skinkorna" mvh pezen Länk |
|
|
oj hällre ska de va mvh pezen Länk |
|
|
Eller "hellre"...men det kanske stavas annorlunda på dialekt ;) ___ //Ulf |
|
| Att den tidigare har haft en mätarställning på 11k mil förvånar mig inte om det nu är så... | |
Papageno |
Bilen är förmodligen en import, eller vad tror ni? |
|
hör ju inte till saken men så stavar vi i arjeplog hehehe mvh pezen Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.