|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Denna sidan är väldigt mycket snabbare än t.ex Aftonbladets sida som suger ut all kräm från datorn. Så Autopowersidan är lättdriven tycker jag |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
AutoPower är generellt mycket lättdriven och föredömligt upplagd i jämförelse med andra. En favorit sajt, inte bara för innehållets skull. Råkar dock ibland ut för väldigt tunga annonser. Har bl.a. tidigare hänt med Svenska Spels annonser. Se tråd: Länk Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Nu har det kommit nya tungdrivna banners igen.. :) Denna gången får jag det till att OSRAM bannern drar ganska mycket kraft (50-60% på min lilla cpu) när den visas i fönstret. Scrollar jag undan den så sjunker CPU:n direkt. Även ATAVA bannern drar kraft, dock mer i omgångar om 5-8 sek.. Även Swedbank, men den är ytterst lite.. Men annars funkar sidan utmärkt!! Bra jobbat Crew!! Diesel-räsern /Rickard |
|
| atava bannern suger också kraft i omgångar från mig går från 0-20 % fram och tillbaka. | |
|
Hmm.. Ingen skillnad vad det gäller Osram och Atava bannersen, drar fortfarande massor av cpu-kraft! Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Ni som har problem kanske har en gammal eller buggig version av flash installerad. Senaste tror jag är 9.0.115.0 Här kan man se vilken version man har: Länk Här kan man hämta senaste versionen: Länk Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Jag har Vista och när jag försöker uppdatera så får jag bara version 9,0,47,0... XP ligger före fortfarande... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.