|
|
|
|---|---|
|
Halo! jag skall sälja mina 18" bilringar till en och funderar vad priset är på dem. Där bak är de bredare och så är de lågprofil. Och priset skulle jag hellst vilja ha i €.. tack på förhand | |
| Det vore ju bra om du talar om va det är för fälgar. Vilket märke? Original fälgar? Hur är skicket på dem, mycket kantstötta? | |
|
Detta var nog en av dem absolut sämst formulerade frågorna jag har sett på AP genom alla år jag skivit här. Bilringar?? Det har jag runt magen. Bredare bak, njae, inte jag. Låg profil, ja, det håller jag ibland. Vad jag vill komma till är som Chris87 redan nämnt, vi har inte en susning om vad du menar och då kan man heller omöjligt ens gissa på ett pris men visst... 2€ bjudet! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Mellan € 100 och € 4000 kanske någonstans? Beroende på fälgfabrikat, däckfabrikat, bredd på däck och fälg, skick på prylarna etc... Mvh, /Wille |
|
|
Var inte för hård mot Scorpio87! Kollade profilen och såg att hon är från Finland, och där används 'ringar' istället för 'däck'. Däremot håller jag med er om att hon måste beskriva däcken lite bättre för att få ett vettigt svar. Så Scorpio87, gå ut och kolla däcken. Skriv ner märke, modell samt det xxx/yy R18 som det står på dem. Kolla även hur mycket av mönstret det finns kvar, dvs hur slitna de är. Om du postar den informationen här, så är jag säker på att det finns många grabbar som vill hjälpa dig :-) == It takes a lot of knowledge to really mess something up == |
|
|
Ahh...glömde fråga: Scorpio87, ska du sälja både fälgar och däck, eller är det bara däcken? == It takes a lot of knowledge to really mess something up == |
|
|
Mickes svar var f**n det roligaste jag läst på AP! Haha! "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
| AA skitkul ELLER kanske det inte alls va | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.