|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har hittat en bil jag ska ringa på ikväll när jag kommer hem från jobbet. Har dock "konstig" (eller snål) utrustning som oranga blinkers, kassettspelare och "vanlig" AC. Visst var det facelift 01 med vita blinkers? Det känns konstigt men den verkar ju fin. Nån som vet nåt? | |
|
Misstänker att bilen är en import. Det är vi svenskar som är väldigt förtjusta i vita blinkers. Tror att det är standard med orangea på de andra marknaderna. Inte helt 100 men tycker mig ha sett det på flera andra nyligen importerade bilar. Niklas Fransosen |
|
|
Glömde länken: Länk |
|
|
Det är en import regad utomlands 2001-12-06 och i Sverige 2003-03-04. Den har en lägre utrustningsnivå än alla svensksålda 520. Enkel AC, rails saknas m.m. Stolsvärma kan du nog också glömma. Priset skall ner rejält med den utrustningen. AE |
|
| Anders-72: har du nån känsla för vad den borde ligga på. Antar att det är en bra bil men den kommer att vara svårsåld även senare... | |
|
Om milen stämmer har den visserligen gått lite, men den är ändå "snikutrustad". 115´ låter lagom tycker jag. Jag är väl lite färgad av att jag tycker 520:n har för liten motor för modellen. AE |
|
| Anders-72: jag har ingen erfarenhet av 5-serien. Tycker du det är värt att lägga till lite och få en 525? Har ca 140' att spendera. | |
|
Jag tittade lite på 520 innan jag köpte min 525:a för drygt två år sedan, men blev övertalad att satsa på en 525. Med facit i hand ångrar jag mig inte. Bränsleförbrukningen skiljer markant, men det finns lite mer kraft på lägre varv. En mycket trevlig motorkaraktär. En fint utrustad 525i tou-02,-03:a med runt 10000mil borde hamna inom din budget i så fall. AE |
|
| OK. Tack för alla svar, det var värdefullt. Ska nog börja söka efter en 525 istället. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.